Τζουντόκα

Τί γυρεύει μια ρεπόρτερ στο τατάμι; Ό,τι κι η αλεπού στο παζάρι.Την ημέρα που γραφτήκαμε στη σχολή για να μάθουμε τανγκ σου ντο γιορτάσαμε τη μεγάλη μας απόφαση με 4 φρέντο κι από δυο πάστες, διαβάζοντας την Τέχνη του Πολέμου του Σουν Τζου. Διότι πιστεύαμε ότι κάνουμε κάτι πολύ πρωτοποριακό, μοναδικό σχεδόν, φίλοι αναγνώστες. Μέχρι […]

Tae kwon Do

Μπουνιά-Μυαλό-Κλοτσιά Μια δύναμη που δεν χτυπά τυφλά, αλλά υπακούει στο μυαλό και χαλιναγωγεί το ένστικτο. Αυτή είναι η «φύση» της πολεμικής τέχνης Ταε Κβο Ντο και ο πρώτος δάσκαλος του αθλήματος στην Ελλάδα, ο κορεάτης Αν Χεμ Κι, μας μιλά για τη φιλοσοφία του, την αγάπη του για την χώρα μας και τους έλληνες μαθητές […]

Κριστιάνια

Η Κριστιάνια δεν παραδίνεται Μην πατάτε το «λιβάδι της Ειρήνης» Το τελευταίο προπύργιο της «αυτοδιαχείρισης» δέχεται επίθεση! Η δανέζικη κυβέρνηση αποφάσισε να ξεφορτωθεί την Κριστιάνια, την πόλη-απομεινάρι του Μάη του ’68, που λειτουργούσε με δικούς της νόμους και κανόνες. Σκέφτηκε ότι είναι ένα «φιλέτο» ζουμερό για το ιδιωτικό κεφάλαιο, φόρεσε τη στολή του σεφ και […]

Image1

Έρωτας Εποχής. Το ρομάντζο του ’50 σε ριμέικ

Ρωμαίος Κεφαλογιάννης-Ιουλιέτα Πετρακογιώργη: Η μελοδραματική υπερπαραγωγή του 1950

Ενας πρωθυπουργός, τρεις υπουργοί, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο αρχηγός της χωροφυλακής, ο αρχηγός του στρατού, ο αρχιεπίσκοπος. Δυο χιλιάδες αστυνομικοί και φαντάροι. Ολα τα λαγωνικά των εφημερίδων και οι φωτογράφοι των πρακτορείων. Οι ξένοι ανταποκριτές και εγγλέζοι μπούκερ. Ο Κώστας και η Τασούλα. Με αυτές τις πρώτες ύλες η ιστορία μαγείρεψε το θρυλικό πια ερωτικό ρομάντζο που εκτυλίχθηκε σε πολιτικό θρίλερ στα 1950. Και που το ξαναβλέπουμε σε ριμέικ σήμερα…

Επαναστάτες με πτυχία

Αν η μισή τους καρδιά βρίσκεται εδώ, η άλλη μισή πού βολοδέρνει; Συναντήσαμε γάλλους φοιτητές που σπουδάζουν στην Αθήνα. Τους ρωτήσαμε αν τους έχει πάρει η μυρωδιά από τα δακρυγόνα. Κάποιοι έφυγαν εκνευρισμένοι. Οσοι έμειναν λένε το δικό τους οργισμένο «non» στο νόμο Βιλπέν. Και ο γάλλος πρέσβης Μπρούνο Ντελέ κλείνει με νόημα το μάτι […]